Friday 9 August 2013

SELAMAT HARI RAYA AWAK :')

Assalammualaikum awk .. :')
hari neyh da 3 syawal .. tibe2 sy rase rindu nk bukak blog neyh .. bile da bukak , tetibe aer mate sy keluar .. huhu .. gembeng kan .. :'D
kan best kalau sekarang neyh kite mcm dulu lagi .. sy rindu taw wk .. rindu sgt dgn karenah kite yg dulu .. kite suke manje2 , nakal2 n byk ag laa .. serious sy nk sgt kenangan yg dulu tuh dpt d'kembalikan semule .. tp mungkin takdir x memihak pd kite .. :')
apew2 pown wk .. sy nk mintak maaf atas sume kesalahan sy pd awk .. sama ad sengaje atau sy sengaje .. sy mintak maaf sgt .. sy twu sy x sempurne utk awk ... sy bkn yg terbaik utk awk .. :'|
n bg awk , sy segale punce yg menghancurkan sume ni kan ? sy da hancurkan idop awk kn .. sy sedar wk .. sy salah .. tp sekarang sumenye da berubah .. awk twu x ?? sy cube jd yg terbaik utk awk .. sy cube wk , sy cube ... tp malangnye , mungkin sy x dpt nk lembutkan hati awk mcm dulu .. agpn ramai yg memerlukan awk .. yg nk membahgiekan awk .. :')
awk twu x .. sy teringin nk memiliki awk , n membahgiekan awk .. CUME SAYA SEORANG . SAYA TAK NAK ADA ORANG KETIGA . :'|
tp susah sy nk mendapatkan sume tuh balek .. susah sgt .. sy twu sy mmg x layak nk dptkan sume tuh .. tp sy nk awk twu ... SAYA AKAN TETAP SAYANGKAN AWK . CINTAKAN AWAK . SAMPAI BILA-BILA !!! awk kene twu tuh taw .. :')
walaupun sy x dpt nk memiliki awk .. tp sy nk awk idop bhgie .. dgn lelaki yg btol2 bleyh jage awk ..sy xnk lelaki tuh memainkan awk .. sy xnk awk sedih .. taw ?? :') 
ouhh yeaaa ! awk twu lagu pesanan buat kekasih tak ?? lagu tuh sy bg kat awk taw ..
neyh lirik dye , awk faham kan laa ea .. :')
 

Lirik Lagu Pesanan Buat Kekasih – Spring

Sewaktu kau melangkah
Meninggalkan diriku
Sebaknya rasa di dalam dadaku
Menahan titis air mata

Ingin aku berpesan
Kepadamu kekasih
Sekiranya engkau merinduiku
Hubungilah aku di sini

Jika ada kesilapanku
Maafkanlah diriku oh sayang
Dan izinkan aku bertanya
Mengapa kau berubah hati

Kiranya kau ada penggantiku
Tetapi hidupmu tak bahagia
Relaku memaafkanmu
Dan menerimamu sayang

Walaupun hatiku kau lukai
Namunku masih menyayangi
Kerana sehingga waktu ini
Cintaku masih untukmu

Oh sayang di mana kau berada
Janganlah kau lupakan aku
Ingatlah aku walau sesaat
Seorang insan yang terluka


OKAY HABIS ! ^_^ . LAST , SAYA NAK UCAPKAN SELAMAT HARI RAYE MAAF ZAHIR DAN BATIN . DENGAN IZIN ALLAH , KITA AKAN BERJUMPA NANTI :')

No comments:

Post a Comment